loading...

طراحي سايت در تهران

طراحي سايت در تهران

بازدید : 251
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي سبك هاي خريد كاندوم بصورت غيرحضوري

در صورتي كه قصد خريد كاندوم را داشته باشيد يكي از انتخابهاي شما كاندوم زنانه است.البته كاندوم زنانه را نميتوان به راحتي در مراكز فروش كاندوم پيدا كرد.اما استفاده از اين كاندوم را به خانمهايي كه به دنبال يك رابطه امن هستند پيشنهاد ميشود.

كاندوم زنانه (Female Condom) به صورت لوله اي پلاستيكي، نازك و قابل انعطاف از جنس پلي اورتان (polyurethane) ساخته شده است كه طول آن در حدود 17 سانتيمتر مي باشد كه در حين رابطه جنسي توسط زن استفاده مي شود.

اين نوع كاندوم كاملا داخل مهبل را مي پوشاند و از بارداري ناخواسته و انواع بيماري هاي منتقله ار راه جنسي مانند ايدز پيشگيري مي نمايد.

ويژگي هاي كاندوم زنانه
در هر دو انتهاي كاندوم يك حلقه انعطاف پذير وجود دارد. حلقه انتهايي بسته لوله، داخل مهبل قرار مي گيرد تا در هنگام مقاربت كاندوم را در داخل مهبل نگه دارد. حلقه انتهايي باز لوله در راه ورودي مهبل و خارج از آن قرار مي گيرد. اين حلقه مانند يك راهنما هنگام دخول عمل مي كند.

مزاياي استفاده از كاندوم زنانه
• اگر همسر شما حاضر به استفاده از كاندوم مردانه نيست، شما به عنوان شريك جنسي مي توانيد از كاندوم زنانه استفاده نماييد.
• استفاده از پلي اورتان در كاندوم زنانه باعث حساسيت كمتر نسبت به استفاده از لاتكس در كاندوم مردانه مي شود.
• كاندوم زنانه اگر درست استفاده شود، باعث جلوگيري از بارداري و بسياري از بيماريهاي مقاربتي مي شود.
• تا 8 ساعت قبل از مقاربت مي توان آن را داخل واژن قرار داد.
• جنس كاندوم زنانه نازك بوده و انتقال گرما نسبت به كاندوم مردانه، به راحتي صورت گرفته و حس مي شود.
• انتهاي باز كاندوم كه خارج از مهبل قرار مي گيرد، ممكن است در اثر سايش با كليتوريس باعث نحريك بيشتر زن شود.
• كاندوم زنانه را مي توان با روان كننده ها و چرب كننده ها نيز استفاده كرد.
• محل خاصي براي نگهداري نياز ندارد زيرا تغييرات دمايي روي پلي اورتان تاثير نمي گذارد. معمولا تاريخ انقضاي آن 5 سال پس از توليد مي باشد.

اثر استفاده از كاندوم زنانه در جلوگيري از بارداري چيست؟
در صورت استفاده صحيح و مستمر، اثر بخشي كاندوم زنانه به ميزان 95-98% مي باشد. اگر به درستي و به طور مداوم استفاده نشود، ميزان تاثيرگذاري آن خيلي كمتر مي شود.

روش صحيح استفاده از كاندوم زنانهاستفاده از كاندوم زنانه يا FC
استفاده از كاندوم زنانه آسان بوده ولي استفاده و عادت نمودن به آن، نياز به تمرين دارد.

1. بسته را با دقت باز كنيد. يك موقعيت مناسب و راحت براي قرار دادن كاندوم داخل واژن انتخاب كنيد. مي توانيد در حالي كه ايستاده ايد و يك پايتان را بر روي يك صندلي قرار داده ايد، و يا در حاليكه تشسته ايد و پاهايتان را از يكديگر باز نموده ايد و حتي در حالت خوابيده كاندوم را داخل مهبل قرار دهيد.

2. حلقه داخلي را با انگشت شست و مياني، در حالي كه انگشت اشاره وسط حلقه مي باشد، فشار دهيد. حلقه باريك و دراز مي شود. با دست ديگر لبهاي خارجي مهبل را باز كنيد و كاندوم را به آرامي داخل واژن نماييد.
مي توانيد قبل از استفاده، از روان كننده ها براي داخل كردن راحت تر استفاده كنيد.

3. انگشت اشاره را داخل كاندوم كرده و حلقه داخلي را تا جايي كه امكان دارد فشار دهيد.

4. مطمئن شويد كه كاندوم درست و مستقيم داخل مهبل قرار گرفته است و پيچ و تاب نخورده باشد. حلقه خارجي بايد خارج از واژن باقي بماند.

5. بهتر است هنگام آميزش، آلت مرد با دست به داخل كاندوم هدايت شود تا از ليز خوردن و داخل رفتن آن خارج از كاندوم جلوگيري شود.

6. در پايان مقاربت، قبل از بلند شدن و ايستادن آن را خارج كنيد.

روش خارج كردن و از بين بردن كاندوم
براي خارج كردن كاندوم، ابتدا حلقه خارجي كاندوم را به آرامي بچرخانيد و سپس آن را بيرون بكشيد تا مايع مرد از آن بيرون نريزد. توجه داشته باشيد كه قبل از ايستادن آن را خارج نماييد.
بعد آن را داخل كيسه پلاستكي گذاشته و دور بيندازيد. مراقب باشيد كه آن را داخل توالت نيندازيد.

آيا مي توان دو بار از يك كاندوم استفاده كرد؟
خير، هر كاندوم زنانه فقط بايد يك بار استفاده شده و دور انداخته شود. هرگز كاندومي كه استفاده شده را شسته و دوباره استفاده نكنيد.

معايب استفاده از كاندوم زنانه
• حلقه خارجي كاندوم از خارج از واژن قابل مشاهده است كه ممكن است باعث خجالت براي برخي از زنان شود.
• ممكن است استفاده از كاندوم زنانه هنگام مقاربت، باعث توليد سر و صدا شود. با افزودن روان كننده مي توان از اين مشكل پيشگيري كرد.
• قرار دادن و خارج كردن كاندوم زنانه ممكن است براي زنان كمي مشكل باشد.
• كاندوم زنانه از كاندوم مردانه گران تر است.

آيا مي توان در يك زمان هنگام مقاربت، زن از كاندوم زنانه و مرد از كاندوم مردانه استفاده كنند؟
خير، از كاندوم زنانه و مردانه نبايد به طور همزمان استفاده نمود. زيرا باعث اصطكاك شده و ممكن است ياعث پارگي كاندوم يا لغزش شود و يا باعث جابجايي حلقه بيروني كاندوم زنانه به داخل مهبل شود.

اگر هنگام آميزش، حلقه خارجي به داخل مهبل فرو رفت، چه بايد كرد؟
سريعا آميزش را متوقف كرده و كاندوم را خارج كنيد و كاندوم ديگري را جايگزين كنيد. اين اتفاق معمولا زماني مي افتد كه يا حلقه داخلي در جاي مناسب قرار نگرفته و يا از روان كننده به اندازه كافي استفاده نشده باشد.

احتمال پاره شدن كاندوم در حين عمل جنسي چقدر است؟
مطالعات نشان داده است كه كمتر از 1% احتمال پارگي وجود دارد و اگر اين اتفاق افتاد بايد كاندوم جديدي جايگزين شود.

خريد كاندوم زنانه ميتواند باعث اطمينان خاطر شما از رابطه جنسي شود و از مشكلات بيماري هاي جنسي جلوگيري كند.براي خريد انواع مدل هاي كاندوم ميتوانيد به https://candomonlineshop.wordpress.comمراجعه نماييد.

بازدید : 247
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يادگيري مضرات فروش كاندوم شكل اينترنتي

شناخت داروخانه هاي داراي مجوز خريد كاندوم خاردار در تهران

كاندوم خاردار در معتبرترين مركز فروش كاندوم خاردار تجربه كنيد .

تعريف كاندوم در طول اين سال ها دچار تغيير و تحول شده است.كاندم به عنوان يك روش پيشگيري از بارداري ناخواسته و بيماري هاي مقاربتي معرفي و استفاده مي شود.اما امروزه با پيشرفت و تنوع در توليد كاندوم روبرو هستيم.اگر تبليغات كمپاني هاي توليد كاندوم را مشاهده كنيد متوجه مي شويد با ايجاد تغيير و تنوع در محصولات خود به دنبال راضي نگه داشتن تعداد بيشتري از مردم مي باشند.اين كمپاني ها بر اين باورند كه ميتوان با استفاده از يك كاندوم طعم دار يا معطر و يا حتي استفاده از كاندومي با طرح و يا بافتي خاص باعث ايجاد تغييرات بزرگي در كيفيت رابطه جنسي شد.

در حال حاظر اي كارخانه ها با ايجاد اين تغييرات در توليداتشان توانسته اند اين موضوع را ثابت كنند.افراد بسياري هستند كه بعد از استفاده از اين نوع از كاندوم ها از آنها بسيار راضي بودند و اين موفقيت را تاييد كرده اند.اما در حال حاضر شرايط به نحوي شده است كه انتخاب را براي خريد كاندوم سخت ميكند.با ورود اين دسته از محصولات به بازار و تبليغات فراوان در مورد آنها بايد دقت كرد تا محصولات مورد تاييد سازمان ها بهداشتي را تهيه نمود.زيرا برخي از اين محصولات فقط جنبه سرگرمي دارند و شرايط جلوگيري از بارداري و يا بيماري هاي مراقبتي و عفوني را ندارند.پس در انتخاب خود دقت كنيد.

با توجه به مزاياي كاندم كه امروزه به همه مردم دنيا ثابت شده است اما باز عده اي هستند كه حاضر به استفاده از اين محصول نيستند.اين افراد حاضر به كاهش لذت رابطه جنسي ولي امن بودن آن براي هر دو طرف رابطه نيستند.در صورتي كه امروزه با تنوع توليدات در صنعت كاندوم بحثي در ارتباط با تاثير كاندوم بر كاهش كيفيت رابطه جنسي مطرح نمي باشد.در ميان توليدات امروز كارخانه هاي كاندوم سازي مدلهاي زيادي وجود دارد كه نه تنها باعث كاهش كيفيت رابطه نمي شود بلكه برخي از اين مدل ها باعث لذت بيشتر طرفين مي شود.در هر صورت همه ي ما دوست داريم كه نهايت آرامش رو از رابطه ي جنسي بدست آوريم,به همين دليل هر روز كاندوم هاي جديدي براي اينكار توليد مي شوند .از انواع مختلف اين كاندوم هاي توليد شده كه باعث ايجاد لذت بيشتر براي هر دو طرف رابطه مي شود مي توان به كاندوم هاي خاردار يا آج دار اشاره كرد.در ادامه به معرفي دسته بندي اين نوع كاندم مي پردازيم.

استفاده از كاندوم كلاسيك يا ساده باب ميل همه افراد نيست.افراد بسياري هستند كه خطرات رابطه جنسي بدون كاندوم را به لذت آن ترجيح ميدهند.توجيح اين افراد براي استفاده نكردن از كاندوم اين است كه, كاندوم باعث كاهش لذت و گرماي رابطه ميشود.اما در حال حاظر با عرضه انواع كاندومهاي خار دار, آج دار, كاندوم هاي با ضخامت كم و غيره جايي براي اين مباحث باقي نمانده است.در بين همه انسان ها تفاوت هاي ذهني و فيزيولوژي زيادي وجود دارد.پس سعي كنيد تا با امتحان كاندوم هاي مختلف بهترين كاندوم را براي بيشترين لدت در طول رابطه جنسي تان انتخاب كنيد.

چرا بايد از يك كاندوم با بافت اضافي (خاردار , آج دار) استفاده كرد؟

كاندوم هاي خاردار و آج دار باعث افزايش لذت جنسي و صميميت بيشتر بين زوجها مي شود.اين موضوع همچنين مي تواند تاثير فراواني روي اعتماد به نفس شما داشته باشد.رضايت جنسي طرفين ارتباط مستقيمي با بالا يا پايين رفتن اعتماد به نفس طرفين دارد.تجربه استفاده از كاندوم هاي مختلف با طعم, بافت و شكل متفاوت, نه تنها باعث ميشود كه شما بتوانيد بهترين كاندومي كه باعث افزايش لذت و رضايت جنسي شما و شريك جنسيتان ميشود را پيدا كنيد, بلكه باعث به وجود آمدن تنوع و سرگرمي در طول زندگي جنسيتان ميشود.انواع كاندوم ها به شكلي استراتژيك براي بيشتر شدن لذت جنسي در نقاط مورد نياز شما و همچنين ايجاد يك ماجراجويي و تنوع در طول رابطه تان طراحي و توليد ميشوند.انتخاب بين كاندوم هاي ساده و يا خاردار يك مسئله كاملا شخصي است و بستگي به سليقه و روحيات شما دارد.اما استفاده از اين كاندوم ها ميتواند علاوه بر تنوع, باعث ايجاد تجربه اي خوب و لذت بخش براي شما و شريك جنسيتان شود.

كاندوم خاردار چيست؟

كاندوم خاردار به نوعي از كاندم گفته مي شود كه بر روي آن برجستگي ها و برآمدگي هايي وجود دارد كه باعث ايجاد لذت جنسي مضاعف براي طرفين در طول رابطه خواهد شد.برخي از افراد مي گويند كه استفاده از كاندوم هاي كلاسيك يا همان كاندوم هاي معمولي احساس خوبي براي آنها در طول رابطه ايجاد نكرده است.اما همين افراد بعد از استفاده از كاندومهاي با بافت اضافي (خاردار, آجدار و ...) به دليل وجود اصطكاك بيشتر, رابطه اي با كيفيت و لذت فراوان را تجربه كرده اند.اين بافت اضافي براي هر دو طرف رابطه لذت بخش است.برخي از مدل هاي كاندوم خاردار و آج دار در دو طرف كاندوم برجستگي دارن تا در طول رابطه باعث ايجاد لذت بيشتر براي هر دو طرف رابطه جنسي شوند.

كاندوم هاي آج دار يا نقطه چين

اگر شما از انتخاب و خريد كاندم ساده يا كلاسيك خسته شده ايد و به دنبال لذت بيشتر در رابطه هستيد مي توانيد سراغ خريد كاندوم خاردار برويد . و خيلي راحت از مركز فروش كاندوم خاردار محصول خود را تهيه كنيد اين نوع از كاندوم ها با استفاده از تعدادي آج يا نقطه برجسته طراحي و ساخته شده اند.اين آج ها يا نقطه ها در لايه بيروني كاندوم خاردار و دقيقا در جايي قرار دارند كه باعث لذت بيشتر شما در رابطه تان مي شود.كاندوم هاي آج دار با ايجاد اصطكاك اضافي باعث تحريك و لذت بيشتر براي شريك جنسي شما مي شود.

براي كاندوم ارزان به zojkala مراجعه كنيد .

بازدید : 247
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يادگيري بدي ها خريد كاندوم فضايي شكل اينترنتي

معرفي داروخانه هاي قابل اطمينان خريد كاندوم تاخيري در كشور

خريد كاندوم خاردار در معتبرترين مركز فروش كاندوم خاردار تجربه كنيد .

تعريف كاندوم در طول اين سال ها دچار تغيير و تحول شده است.كاندم به عنوان يك روش پيشگيري از بارداري ناخواسته و بيماري هاي مقاربتي معرفي و استفاده مي شود.اما امروزه با پيشرفت و تنوع در توليد كاندوم روبرو هستيم.اگر تبليغات كمپاني هاي توليد كاندوم را مشاهده كنيد متوجه مي شويد با ايجاد تغيير و تنوع در محصولات خود به دنبال راضي نگه داشتن تعداد بيشتري از مردم مي باشند.اين كمپاني ها بر اين باورند كه ميتوان با استفاده از يك كاندوم طعم دار يا معطر و يا حتي استفاده از كاندومي با طرح و يا بافتي خاص باعث ايجاد تغييرات بزرگي در كيفيت رابطه جنسي شد.

در حال حاظر اي كارخانه ها با ايجاد اين تغييرات در توليداتشان توانسته اند اين موضوع را ثابت كنند.افراد بسياري هستند كه بعد از استفاده از اين نوع از كاندوم ها از آنها بسيار راضي بودند و اين موفقيت را تاييد كرده اند.اما در حال حاضر شرايط به نحوي شده است كه انتخاب را براي خريد كاندوم سخت ميكند.با ورود اين دسته از محصولات به بازار و تبليغات فراوان در مورد آنها بايد دقت كرد تا محصولات مورد تاييد سازمان ها بهداشتي را تهيه نمود.زيرا برخي از اين محصولات فقط جنبه سرگرمي دارند و شرايط جلوگيري از بارداري و يا بيماري هاي مراقبتي و عفوني را ندارند.پس در انتخاب خود دقت كنيد.

با توجه به مزاياي كاندم كه امروزه به همه مردم دنيا ثابت شده است اما باز عده اي هستند كه حاضر به استفاده از اين محصول نيستند.اين افراد حاضر به كاهش لذت رابطه جنسي ولي امن بودن آن براي هر دو طرف رابطه نيستند.در صورتي كه امروزه با تنوع توليدات در صنعت كاندوم بحثي در ارتباط با تاثير كاندوم بر كاهش كيفيت رابطه جنسي مطرح نمي باشد.در ميان توليدات امروز كارخانه هاي كاندوم سازي مدلهاي زيادي وجود دارد كه نه تنها باعث كاهش كيفيت رابطه نمي شود بلكه برخي از اين مدل ها باعث لذت بيشتر طرفين مي شود.در هر صورت همه ي ما دوست داريم كه نهايت آرامش رو از رابطه ي جنسي بدست آوريم,به همين دليل هر روز كاندوم هاي جديدي براي اينكار توليد مي شوند .از انواع مختلف اين كاندوم هاي توليد شده كه باعث ايجاد لذت بيشتر براي هر دو طرف رابطه مي شود مي توان به كاندوم هاي خاردار يا آج دار اشاره كرد.در ادامه به معرفي دسته بندي اين نوع كاندم مي پردازيم.

استفاده از كاندوم كلاسيك يا ساده باب ميل همه افراد نيست.افراد بسياري هستند كه خطرات رابطه جنسي بدون كاندوم را به لذت آن ترجيح ميدهند.توجيح اين افراد براي استفاده نكردن از كاندوم اين است كه, كاندوم باعث كاهش لذت و گرماي رابطه ميشود.اما در حال حاظر با عرضه انواع كاندومهاي خار دار, آج دار, كاندوم هاي با ضخامت كم و غيره جايي براي اين مباحث باقي نمانده است.در بين همه انسان ها تفاوت هاي ذهني و فيزيولوژي زيادي وجود دارد.پس سعي كنيد تا با امتحان كاندوم هاي مختلف بهترين كاندوم را براي بيشترين لدت در طول رابطه جنسي تان انتخاب كنيد.

چرا بايد از يك كاندوم با بافت اضافي (خاردار , آج دار) استفاده كرد؟

كاندوم هاي خاردار و آج دار باعث افزايش لذت جنسي و صميميت بيشتر بين زوجها مي شود.اين موضوع همچنين مي تواند تاثير فراواني روي اعتماد به نفس شما داشته باشد.رضايت جنسي طرفين ارتباط مستقيمي با بالا يا پايين رفتن اعتماد به نفس طرفين دارد.تجربه استفاده از كاندوم هاي مختلف با طعم, بافت و شكل متفاوت, نه تنها باعث ميشود كه شما بتوانيد بهترين كاندومي كه باعث افزايش لذت و رضايت جنسي شما و شريك جنسيتان ميشود را پيدا كنيد, بلكه باعث به وجود آمدن تنوع و سرگرمي در طول زندگي جنسيتان ميشود.انواع كاندوم ها به شكلي استراتژيك براي بيشتر شدن لذت جنسي در نقاط مورد نياز شما و همچنين ايجاد يك ماجراجويي و تنوع در طول رابطه تان طراحي و توليد ميشوند.انتخاب بين كاندوم هاي ساده و يا خاردار يك مسئله كاملا شخصي است و بستگي به سليقه و روحيات شما دارد.اما استفاده از اين كاندوم ها ميتواند علاوه بر تنوع, باعث ايجاد تجربه اي خوب و لذت بخش براي شما و شريك جنسيتان شود.

كاندوم خاردار چيست؟

كاندوم خاردار به نوعي از كاندم گفته مي شود كه بر روي آن برجستگي ها و برآمدگي هايي وجود دارد كه باعث ايجاد لذت جنسي مضاعف براي طرفين در طول رابطه خواهد شد.برخي از افراد مي گويند كه استفاده از كاندوم هاي كلاسيك يا همان كاندوم هاي معمولي احساس خوبي براي آنها در طول رابطه ايجاد نكرده است.اما همين افراد بعد از استفاده از كاندومهاي با بافت اضافي (خاردار, آجدار و ...) به دليل وجود اصطكاك بيشتر, رابطه اي با كيفيت و لذت فراوان را تجربه كرده اند.اين بافت اضافي براي هر دو طرف رابطه لذت بخش است.برخي از مدل هاي كاندوم خاردار و آج دار در دو طرف كاندوم برجستگي دارن تا در طول رابطه باعث ايجاد لذت بيشتر براي هر دو طرف رابطه جنسي شوند.

كاندوم هاي آج دار يا نقطه چين

اگر شما از انتخاب و خريد كاندم ساده يا كلاسيك خسته شده ايد و به دنبال لذت بيشتر در رابطه هستيد مي توانيد سراغ خريد كاندوم خاردار برويد . و خيلي راحت از مركز فروش كاندوم خاردار محصول خود را تهيه كنيد اين نوع از كاندوم ها با استفاده از تعدادي آج يا نقطه برجسته طراحي و ساخته شده اند.اين آج ها يا نقطه ها در لايه بيروني كاندوم خاردار و دقيقا در جايي قرار دارند كه باعث لذت بيشتر شما در رابطه تان مي شود.كاندوم هاي آج دار با ايجاد اصطكاك اضافي باعث تحريك و لذت بيشتر براي شريك جنسي شما مي شود.

با توجه به مزاياي خريد كاندوم فضايي كه امروزه به همه مردم دنيا ثابت شده است اما باز عده اي هستند كه حاضر به استفاده از اين محصول نيستند.اين افراد حاضر به كاهش لذت رابطه جنسي ولي امن بودن آن براي هر دو طرف رابطه نيستند. در صورتي كه امروزه با تنوع توليدات در صنعت كاندوم بحثي در ارتباط با تاثير كاندوم بر كاهش كيفيت رابطه جنسي مطرح نمي باشد.در ميان توليدات امروز كارخنجات كاندوم سازي مدلهاي زيادي وجود دارد كه نه تنها باعث كاهش كيفيت رابطه نمي شود بلكه برخي از اين مدل ها باعث لذت بيشتر طرفين مي شود.در هر صورت همه ي ما دوست داريم كه نهايت آرامش رو از رابطه ي جنسي بدست آوريم به همين دليل هر روز كاندوم هاي جديدي براي اينكار توليد مي شوند .

انواع مختلف كاندوم,كاندوم,مدل هاي عجيب كاندوم

مدل هايي از كاندوم هاي عجيب و جالب

انواع كاندوم:

كاندوم ها در دو نوع كاندوم مردانه و كاندوم زنانه وجود دارند ، كاندوم ها يكسان و يك اندازه نيستند و از نظر اندازه ٬ ضخامت ٬ وجود ماده اسپرم كش ويا ماده نرم كننده (لوبريكنت) متفاوت مي باشند و برخي از كاندوم ها ماده اسپرم كش ندارند . كاندوم هاي محتوي ماده اسپرم كش موثرتر از انواع بدون اسپرم كش هستند . كاندوم ها در رنگ ها و طرح هاي مختلف ساخته و در بسته هاي كوچك بسته بندي مي شود .

جديدترين كاندوم موجود در بازار كاندوم فضايي هستند كه بتازگي اجازه فروش در ايران را پيدا كرده اند . كه ميتوانيد از مراكز معتبر فروش كاندوم فضايي مثل فروشگاه منتوشاپ تهيه كنيد.

كاندوم فضايي
فرق كاندوم فضايي با كاندوم هاي معمولي چيست ؟

همون طور كه از اسم آنها پيداست شكل و قيافه اين كاندوم ها اصلا هيچ شباهتي به كاندوم هاي معمولي ندارد .همين تفاوت در شكل و عملكرد باعث شده كه ، هنگام استفاده از اين كاندوم ، زن و شوهر احساسات جديدي رو تجربه مي كنند كه تا الان هيچ ايراني اي تجربه نكرده .با توجه به طراحي خاص اين كاندوم فضايي ، بخاطر وجود برجستگي هاي فوق العاده بزرگ بر روي بدنه ي كاندوم ، نقطه ي جي و كليتوروس ( نقاط حساس دستگاه تناسلي بانوان ) بشدت تحريك مي شود .
تا جايي كه بسياري از بانواني كه هرگز تجربه ي اوج لذت جنسي و ارگاسم را نداشته اند ، با اين كاندوم براي اولين بار به ارگاسم رسيده اند .

مدل هاي مختلف كاندوم هاي فضايي :
انواع كاندوم,كاندوم هاي جالب,كاندوم عجيب

براي فروش كاندوم فضايي به mentoshop مراجعه كنيد .

بازدید : 366
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بندينگ ماشين چيست؟بندينگ ماشين ( Bonding Machine ) يا ماشين اتصال٬ دستگاه صنعتي جهت تعمير ال سي دي هاي تلويزيون مي باشد.

اين دستگاه با استفاده از حرارت و فشار هوا٬ عمليات تعويض نوار رابط (COF) مابين برد (PCB) و ال سي دي را انجام ميدهد.

مروري بر خرابي ال سي دي هاي تلوزيون:

با پيشرفت روز افزون تكنولوژي و ارايه مدل هاي جديدتر از انواع تلويزيون ها نياز بازار به تعميرات اين دستگاه به صورت بومي احساس مي شود.

در بازار امروز براي تعمير انواع آسيب ديدگي هاي تلويزيون كه از جنس COF باشند نياز به تعويض كامل پنل و در بعضي موارد خود تلويزيون ميباشد.

همچنين به علت موجود نبودن ابزار و قطعات جهت اين كار٬ هزينه تعميرات بسته به نوع تلويزيون گاها تا نصف هزينه دستگاه را شامل ميشود.

در راستاي بهبود شرايط گفته شده٬ دپارتمان هاي تعميرات و پشتيباني انفورماتيك پارسه با واردات مستقيم دستگاه هاي بندينگ ماشين سعي در رفع اين مشكل دارند.


در بسياري از موارد مشاهده شده ال سي دي هاي تلويزيون داراي نوار هاي رنگي و يا خطوط يك دست در يك بخش ميشود.

اما مشكل از كجا ميباشد؟

در واقع ال سي دي ها با نوار باريكي از الكترود به نام COF به برد پردازنده مركزي كه PCB نام دارد متصل ميشود.

حال به هر دليل در صورتي كه COF ها از ال سي دي و يا PCB جدا شوند٬ تلوزيون شما دچار مشكل شده و بخشي از تصوير را به درستي نشان نميدهد.

بندينگ ماشين با استفاده از ابزار دقيق و پيشرفته خود اتصالات از بين رفته مابين COF و PCB و ال سي دي را پيدا كرده و تعمير ميكند.

كارايي بندينگ ماشين به چه صورت است؟
بندينگ ماشين را ميتوان جزو دسته ماشين هاي صنعتي متوسط ناميد

لنز اپتيكال
صفحه كوارتز
پمپ هاي تصفيه هواي پيشرفته
دستگاه گرمادهي پيشرفته ميكروسكپي
ابزار آلات دقيق جهت تنظيم زواياي X,Y,Z
سيستم مانيتورينگ لمسي
سيستم كنترل هوا پيشرفته
سيستم گرمادهي براي ACF
فيكسچر هاي پيشرفته براي COF
و امكانات پيشرفته ديگر قابليت تعمير انواع ال سي دي تلويزيون ها در سايز هاي مختلف را دارا ميباشد. اين دستگاه با استفاده از پمپ هاي فشار هواي پيشرفته خود٬ هواي تميز و خشك را وارد دستگاه كرده و با استفاده از نوار هاي كوارتز و همچنين سنسور هاي پيشرفته دما در ابزار گرما دهي خود٬ اتصال مابين COF ٬ ال سي دي و PCB برد را فراهم ميكند.

براي خريد دستگاه بندينگ ماشين به click here مراجعه كنيد .

برچسب ها بندينگ ماشين ,
بازدید : 227
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي مدل هاي آموزشگاه آموزش سئو حرفه اي

براي اولين بار حرفه اي ترين دوره هاي تخصصي و كاربردي سئو در ايران با همت لابراسئو (شركت داده پردازان ايفانت) و موسسه پارسه برگزار مي گردد.

آموزش سئو - دوره سئو

مدت هاست كه دوره هاي سئو ارائه شده كه در ايران برگزار ميگردند اكثرا فقط مفاهيم تئوري در آنها ارائه مي شود و دانش آموخته پس از اين دوره هيچ روش عملي را فرا نمي گيرد و تبديل به يك سئوكار نمي شود.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا سئوكار واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا سئوكارها مي آيند و اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لابراسئو كه از قديمي هاي سئوي ايران است (البته قديمي تر ها بيشتر با نام قبلي برند ,آمابك آشنا هستند) و با همكاري موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي سئو با كاربردي ترين تكنيك هاي روز سئو كرده است.

اين دوره هاي سئو بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

دوره ها بصورت خصوصي و كلاس هاي يك نفره يا نهايتا دو نفره برگزار مي گردد . به همين دليل آموزش براي خود شما اختصاصي مي شود و كيفيت كلاس ها بسيار بالاست .

چون كلاس ها خصوصي است اگر سايت يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس سايت و پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .

فرم زير را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند و در مورد دوره ها مشاوره رايگان دريافت كنيد .

نكته مهم: اين دوره داراي پشتيباني مي باشند كه در هيچ جاي ايران همچين چيزي ارائه نميشود .و اين ويژگي اين دوره ها را با ساير دوره هاي آموزشي متمايز مي كند.

پس از پايان دوره يك كلمه متوسط از وبسايت شما يا وب سايت مشتري شما انتخاب مي شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره هاي مدرس برخوردار خواهيد بود تا اين كلمه را به صفحه اول گوگل برسانيد.

هزينه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است كه دانش آموختگان اين دوره هفته اي نيم ساعت بصورت رايگان مي توانند از آن استفاده كنند.

در حقيقت اين دوره آموزشي تا شما را به يك سئوكار واقعي تبديل نكند شما را رها نمي كند.

اين دوره هاي سئو توسط محسن كريمي مدير لابراسئو و مديرعامل شركت ايفانت تدريس مي گردند.

آشنايي با مدرس

محسن كريميمحسن كريمي مديرعامل شركت داده پردازان ايفانت است . فعاليت حرفه اي خود را در زمينه آي تي در سال 87 آغاز كرد.داراي مدرك كارشناسي آي تي مي باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه اي ترين سئوكارهاي را نام برد يقينا نام محسن كريمي در بين آنها مي درخشد.

سالها تجربه عملي و عمري كه ايشان صرف سئو و تكنيك هاي آن كرده او را تبديل به يك سئوكار فوق حرفه اي كرده است.

برخي از فعاليتهاي مدرس

مدير سايت لابراسئو (مرجع آموزش سئو)

مدير عامل شركت ايفا نت

مدير مجموعه سايتهاي منتو

مدير اولين مركز مشاوره سئو

مدير سئو موسسه پارسه

مدير سئو شركت transfer ruhi نروژ

مدير سئو irananbookstore سوئد

مدير سئو jamco تركيه

و...

براي آشنايي بيشتر با مدرس مي توانيد به صفحه اينستگرام مدرس به آدرس @labraseo مراجعه كنيد .

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

هزينه ها و مدت زمان دوره به شرح زير است .

قيمت دوره سئو

آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 45 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در سئو مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .

افتخاري ديگر ...

امكان ارائه مدرك رسمي قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراكز دولتي كشور

براي اولين بار در حوزه انفورماتيك در كشور به صورت كاملا اختياري براي تمامي دانشجويان مركز

پشتيباني

تصاويري از مجموعه و كلاسها

مصاحبه بانك صادرات كلاس سئوي اخير تهران نهمين سالگرد تاسيس ايفانت دوره اخير اصفهان

پارسه و امكانات


براي مشاهده موسسه پارسه و يك گشت مجازي در اين آموزشگاه روي عكس بالا كليك كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلي 2 تماس بگيريد.

و براي تماس با موسسه پارسه با شماره 66480707-021 تماس حاصل فرماييد .

يا

فرم زير را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند و در مورد دوره ها مشاوره رايگان دريافت كنيد .

چطور ثبت نامم را قطعي كنم ؟

پس از هماهنگي هاي لازم و كسب اطلاعات كافي در مورد دوره مي توانيد با مراجعه به صفحه دوره در وب سايت اصلي شركت ايفانت به آدرس زير

با پرداخت يك بيعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعي كنيد .

شركت ايفانت با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

جهت آشنايي كليك وارد شويد

برچسب ها آموزش سئو , سئو , seo ,
بازدید : 236
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فراگيري مدل هاي طراحي وب سايت در شهرستان تهران

قابليت جستجوي پيشرفته در سايت
يكي از اصلي ترين عوامل كاربرپسندي ،
قراردادن بخش جستجوي پيشرفته در سايت ميباشد. هنگامي كه شما هزاران كالا براي فروش
داريد بايد در نظر داشته باشيد كه حتي با وجود منوهايي كاملا كاربرپسند و مرتب از
هرنظر بازهم كاربر ممكن است نتواند كالاي

مد نظر خود را از ميان انبوه كالاهاي شما بيابد . در اين حالت وجود بخشي براي جستجو به صورت پيشرفته در سايت شما بسيار كارايي خواهد داشت. هنگامي كه كاربر
بتواند با جستجو در ميان كالاهاي شما به سرعت محصول مد نظر خود را بيابد باعث ميشود
ميزان كاربرپسندي سايتتان به ميزان قابل توجهي افزايش ميدهد.


دكمه ها و آيكون هاي ميانبر مناسب
ميتوانيد با استفاده از دكمه ها و آيكون هاي ميانبر كار را براي كاربرانتان بسيار ساده كنيد ، مثلا ميتوانيد با قرار
دادن يك دكمه ثبت سفارش در انتهاي مطلب مربوط به هر كالا كاربر را به صفحه خريد
مربوط به اين كالا منتقل كنيد يا مثلا با قرار دادن دكمه اضافه به سبد خريد

شرايطي براي كاربران فراهم كنيد كه به راحتي محصولات مد نظر خود را به سبد اضافه
كرده و در نهايت پس از تكميل خريد با پرداخت هزينه به صورت يكجا ، خريد خود را انجام دهند. قرار دادن چنين شرايطي براي كاربران بسيار مهم و پر اهميت است زيرا
تمامي كاربران علاقه مند هستند كه خريد خود را به ساده ترين شكل ممكن انجام
دهند.

رنگ بندي مناسب
وجود رنگ بندي مناسب در سايتتان نيز باعث افزايش كاربرپسندي
سايت شما ميشود. تصور كنيد سايت شما داراي پس زمينه اي مشكي و فونتي قرمز ميباشد ، درچنين شرايطي كدام كاربر حاضر است به مدت چند دقيقه در سايت شما به دنبال كالا يا
خدمات مورد ن

ظر خود بگردد ؟! سعي كنيد در رنگ بندي سايت خود از رنگ هايي استفاده كنيد كه چشم كاربر را خسته نميكند ، اين مسئله در ميزان ماندگاري كاربر در سايت شما بسيار
تاثيرگذار خواهد بود.

قرار دادن بخش نظرات در سايت
ميتوانيد با دريافت انتقادات و پيشنهادات
كاربران و بررسي نظرات آنها تمامي كاستي هاي سايت خود را برطرف كرده و علاوه بر جلب
رضايت كاربران ، سايت خود را نيز بيش از پيش قدرتمند نمائيد. استفاده از نظرات
كاربران ميتواند فوايد زيادي براي شما داشته باشد كه ا

صلي ترين آن ، آگاهي شما از نواقص موجود در سايتتان ميباشد. در نظر داشته باشيد كه هرگز شما نميتوانيد مانند كاربران به نواقص كوچك و بزرگ سايتتان آگاهي داشته
باشيد بنابراين براي كسب اطلاع از تمامي نواقص موجود در سايتتان ، ميتوانيد از
نظرات كاربران خود بهره مند شويد.

سالم بودن لينك هاي سايت
يكي ديگر از نكات پر اهميت در زمينه كاربرپسندي سايت شما ، سالم بودن لينك هاي سايتتان ميباشد. لينك هاي سايتتان از منو تا دكمه هاي
ميانبر و لينك هاي دانلود گرفته تا پيوندها و ... ميبايست همواره سالم بوده و كار
كنند. اگر كاربري روي لينك دانلود كاتالوگ محصول شما كليك نمايد اما لينك آن كار
نكند ، كاربر حاضر به خريد محصول شما نخواهد شد زيرا نتوانسته كاتالوگ مد نظرش را
دانلود و مطالعه نمايد.

خدمات طراحي سايت ارزان و طراحي وب سايت حرفه اي با كمترين هزينه و بالاترين كيفيت توسط شركت طراحي سايت ايفانت براي اولين بار در ايران ارائه مي شود.

استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه

از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه,وب سايت واكنش گرا چيست

اگر بهينه سازي سايت به عنوان يك جزء از هسته اصلي استراتژي هاي شما براي بازاريابي اينترنتي ميباشد ، داشتن يك وب سايت كه قابل روئيت در تلفن هاي همراه
باشد بسيار پسنديده خواهد بود. امروزه ميزان فروش تلفن هاي همراه نسبت به فروش
ك

امپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 ميزان استفاده از اينترنت از طريق مي باشد .


براي شناخت به بلاگ http://refvrvs.parsiblog.com وارد شويد .

بازدید : 220
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

افزايش ميل جنسيروش هاي افزايش ميل جنسي و معرفي ورزش ها و غذاهاي افزايش ميل جنسي:

باز هم يك بازار شلوغ و باز هم پيدا شدن سودجوياني كه فقط به فكر سود خوود هستند پس با آگاهي كامل پا به اين بازار بگذاريد افزايش ميل جنسي دارو گياهي افزايش ميل جنسي و گل ميخك و چوب ميخك از جمله مواردي است كه در اين مقاله برا ي شما دوستان مهيا نموده ايم تا آگاهيتان در اين زمينه افزايش يابد و در دام و تله ي سود جويان نيافتيد .

كليك كنيد روي اين لينك تقويت قواي جنسي با تشكر.


مثل تمامي موارد ديگري كه به رابطه زناشويي برميگردد موضوع اين مقاله نيز يعني افزايش ميل جنسي از جمله پربازديد كننده ترين مقاله هاي موجود در دنياي وب است در ادامه در مورد رفع سرد مزاجي و ورزش هاي افزايش ميل جنسي صحبت

خواهيم كرد

گياهان دارويي افزايش ميل جنس در زنان:

-استفاده از گياه پنج انگشت كه بصورت قطره اي و يا قرص در بازار وجود دارند و زنان ميتوانند علاوه بر درمان سرد مزاجي براي جلوگيري از اختلالات قاعدگي و تنبلي تخمدان كيست آن و ... از اين دارو بهره ببرند

-استفاده از پياز و تره در جهت افزايش ميل جنسي شما ميتواند بسيار كار آمد باشد اما دقت شود كه پياز و تره با ايجاد بوي بد دهان ممكن است طرف عشقي شما را آزار دهد پس قبل از نزديكي بوي بد آن را از بين ببريد شما ميتوانيد به راحتي مسواك زدن يا آدامس جويدن

ويا را بهتر وخ وشمزه تر خوردن سيب است كه در جهت رفع بوي بد دهان به شدت كار آمد است

-مورد بعد كرفس است كه خيلي جالب است كه بدانيد اين ماده باعث تحريك ترشح هورموني ميگردد كه اين هورمون همراه با عرق و بزاق دفع شده و بويي به عرق ميبخشد كه براي جنس مخالف جذاب و تحريك كننده ميل جنسي آن ميشود.

اما چرا كارهايي را بهتر است انجام ندهيم كه ميل جنسي خود را با انجامش كاهش دهيم

-دوري از خوردن قرص ضد بارداري ,زماني كه شما تحريك ميشويد در واقع زماني است كه هورمون تستسترون شما را فراگرفته است پس تحريك شدن ملزم ترشح هورمون تستسترون مي باشد قرص ضد بارداري با سركوب ترشح اين هورمون ميل جنسي را در

شما سركوب ميكند و سرد مزاج شما را به دنبال دارد

-قرص هاي ضد افسردگي باز هم اين مورد مثل مورد قبل مي باشد كه اين قرص ها با ايجاد اختلال هورموني به ميل جنسي شما صدمه مي زنند

افزايش ميل جنسي به روش سنتي:

در اين روش از خوردن و نخوردن و اين مورد ها خبري نيست و بيشتر با الگوي زندگي شما سروكار دارد و ميگويد چگونه رفتار كنيد تا زندگي بهتر و رابطه اي گرم تر داشته باشيد

-همديگر را آخر هفته به صرف غذا دعوت كنيد دعوتي كه پايانش رابطه است

-از روان كننده ها استفاده كنيد كه خاطره ي بدي به جا نماند به واسطه ي دردي كه كشيده و ترس براي رابطه بعدي به وجود نيايد

-از استرس دوري كنيد و هميشه بر اعصاب خود سعي كنيد مسلط باشيد

-هنگامي كه خسته هستيد وارد رابطه نشويد.

برچسب ها افزايش ميل جنسي ,
بازدید : 243
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يادگيري تركيب هاي مشخص كردن هزينه طراحي سايت تخصصي

قيمت طراحي سايت شما ميتواند بسته به برند شما تعيين شود.كسب شهرت در بازاريابي اينترنتي و بهينه سازي موتور جستجو در جهان كارايي زيادي دارد در حال حاضر . و البته، هيچ كسب و كاري نمي خواهد بررسي هاي منفي و يا بد مطبوعات را نشان دهد.
اما برخي از شركت ها سزاوار به بررسي بد آنها در حال گرفتن بر روي اينترنت، و از همه مهمتر، مصرف كنندگان حق دارن كه از آنها آگاه است و همچنين. اما با اين حال، شهرت بد در رتبه بندي موتور جستجو مي تواند يك شركت خسارات مالي شديد، به خصوص اگر هزينه صاحب سايت كند سزاوار نيست به نظر اجتماعي مورد آزار و اذيت.
در راه هاي مختلف فقط يك تيتر باشد.
بلندي بيش از همه اين حقيقت ساده است كه حروف بزرگ است كه يكي از آن چيزهايي است كه مي تواند تفاوت بين يك وب سايت متوسط و خوب است. و يا حتي فقط ناسازگار - - حروف بزرگ حتي يك طرح صدا و مقدار ماده جامد به راحتي مي توانيد با بي دقتي شود تضعيف شده است. مانند هر چيز ديگري در وب سايت خود، سرمايه گذاري هاي خود را بايد با هدف خدمت به تطبيق پيام و قصد خود را در حالي كه تصور حرفه اي. بهترين طراحان وب سايت مي دانند كه هيچ جزئيات بيش از حد كوچك است، و به همين دليل است كه بهترين طراحي وب سايت سازگار باشد، حروف بزرگ درست است.
اما با اين حال، شهرت بد در رتبه بندي موتور جستجو مي تواند يك شركت خسارات مالي شديد، به خصوص اگر هزينه صاحب سايت كند سزاوار نيست به نظر اجتماعي مورد آزار و اذيت.
هر كس مي تواند با قرار دادن يك وب سايت يا وبلاگ رايگان و ارسال چيزي منفي در مورد هر كس ديگري، يك شركت و يا يك محصول است. منفي مي تواند در تمام اشكال ها: وبلاگ معيوب آغاز شده توسط كاركنان ناراضي سابق و يا يك وب سايت و يا انتقادي از كسب و كار شما در وبلاگ و نام خود را برجسته و منفي بر روي وب سايت هاي مشروع مصرف كننده متمركز شده است. مديريت شهرت و SEO كار با يكديگر براي كاهش ارزش نظرات نامطلوب را حداقل در توجه به رتبه بندي است.
برخي از اين دستكاري در رتبه بندي در نظر بگيرند.
كساني كه انجام SEO مديريت اعتبار سعي خواهد كرد براي بالا بردن پست هاي مثبت كه در حال حاضر زير ارسال نامطلوب به بالاتر از اين پست. يكي ديگر از روش مديريت رتبه SEO شامل ارسال هاي جديد مساعد بالاتر از ارسال سوال برانگيز است. در اغلب موارد SEO مديريت شهرت شامل هر دو روش است.
سرمايه گذاري اصل كلمات در نامهاي عنوان تركيب، مثل نشريات، كتاب ها، آثار هنر، فيلم، آهنگ، نمايش هاي تلويزيوني، مقالات، و غيره اين معمولا به معني كلمات با چهار يا بيشتر از حروف، فعل، و حرف اول و آخر، هر چند به عبارت ديگر مهم ممكن است با حروف بزرگ (به عنوان مثال "هابيت" جالب توجه در چاودار، "خيابان Q"، "معامله و يا هيچ معامله").
يا، اگر از طريق تماس با وب سايت، ممكن است اين اختلاف بيشتر و نظرات نامطلوب را به دنبال آورد.
كاملا چند تاكتيك هاي بحران مديريت است كه مي تواند شرايط شرح داده شده در بالا را كاهش دهد وجود دارد. به طور فزاينده، يكي از ضروري ترين تاكتيك بهينه سازي موتور هاي جستجو (SEO) به طور خاص بر حفظ و بازگرداندن اعتبار متمركز بوده است، زماني كه بحران در حال حاضر در حال پيشرفت است، به دنبال ايجاد سپر "SEO" براي حفظ اعتبار رفتن به جلو است. در اينجا برخي از روش هاي در حال توسعه يك انگشت:
مگر در مواردي كه شما در حال نوشتن شعر، مطلقا وجود هيچ دليلي وجود ندارد دستوري به سرمايه گذاري كلمات در نقاط قبلي شرح داده شده است. برخي از ارزش بازاريابي سرمايه گذاري كلمات براي تاكيد وجود دارد، اما اين عمل است كه به طور كلي به عنوان درهم و برهم يا آماتور ديده مي شود، و حتي مي تواند به عنوان غير قابل اعتماد تفسير شده است. اعتياد ممكن است فروش، اما همچنين مي تواند تضعيف اعتبار شما، شما را مانند يك كارناوال شل باركر به جاي يك طراح وب جدي به نظر مي رسد. به جاي استفاده از حروف بزرگ، در نظر بگيريد با استفاده از راه هاي ديگر به منظور جلب توجه به متن انتخابي خود را نشان دهيد، از قبيل رنگ، اندازه، و سبك است.
مرور وب سايت شما براي قرار دادن كلمات كليدي و تراكم (كليد واژه ها / كلمه نسبت)؛ شما يافت نمي شود در صورتي كه كلمات كليدي در پيكربندي مناسب وجود ندارد (به عنوان مثال الزامات مورد نياز براي تعدادي از كلمات كليدي مورد استفاده در بخش هاي مختلف از كد وجود دارد كه ايجاد صفحه).
به جاي استفاده از حروف بزرگ، در نظر بگيريد با استفاده از راه هاي ديگر به منظور جلب توجه به متن انتخابي خود را نشان دهيد، از قبيل رنگ، اندازه، و سبك است.
به خاطر داشته باشيد كه اين فقط اصول اوليه است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد حروف بزرگ، و همچنين جنبه هاي ديگري از دستور زبان، من مي خواهم توصيه برداشت تا نسخه Stylebook آسوشيتد پرس، من خوانده! راهنماي سبك براي صنعت كامپيوتر و فرهنگ لغت مريام وبستر. ساير منابع مشابه وجود دارد، اما اين كرم محصول. AP Stylebook نشان دهنده استاندارد در صنعت روزنامه و مجله؛ دفعات بازديد: من اول! راهنماي معتبر براي سوالات گرامر منحصر به فرد است كه بوجود مي آيند كه خريد و فروش با استفاده از نرم افزار و اينترنت است و مريام وبستر است يك منبع قابل اعتماد در جهان چاپ و نشر است.

جهت شناخت به وب سايت هزينه طراحي سايت مراجعه كنيد .

برچسب ها قيمت , هزينه , تعرفه ,
بازدید : 226
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي طريقه هاي محاسبه تعرفه طراحي وب سايت ارزان بصورت آنلاين

شركت داده پردازان ايفانت با 9 سال سابقه درخشان و بيش از 800 نمونه كار تخصصي در سراسر ايران و خارج از كشور يكي از بزرگترين شركت هاي طراحي سايت ايران و تنها شركت بزرگ و حرفه اي طراحي سايت از نظر تعداد نمونه كار و سابقه حرفه اي در استان مركزي و غرب كشور است .

طراحي سايت در استان مركزي

شركت داده پردازان ايفانت آماده ارائه خدمات طراحي سايت ارزان و طراحي وب سايت ارزان ارائه دهنده مناسب ترين قيمت طراحي سايت براي شما كاربران گرامي ميباشد و جدا از طراحي سايت ، در زمينه سئو (افزايش رتبه ها در گوگل) نيز آماده مشاوره به شما عزيزان ميباشد.

شركت ايفانت پس از تحويل وب سايت به شما ، فايل آموزش مديريت را به صورت رايگان در اختيار شما عزيزان قرار ميدهد . پس از دريافت فايل آموزش مديريت ميتوانيد پاسخ تمامي سوالات احتمالي خود را از طريق پشتيباني رايگان و يكساله شركت دريافت نماييد.

طراحي وب سايت در اراك به منظور استفاده از تخفيف هاي شركت كافيست با ما تماس بگيريد تا شرايط و نحوه برخورداري از تخفيف را به شما توضيح دهيم.

براي مشاهده نمونه كارهاي طراحي سايت ميتوانيد روي منوي نمونه كارها كليك نماييد همچنين براي تكميل فرم سفارش كافيست تا منوي مشاوره و سفارش را بازديد نماييد.
طراحي سايت ارزان

شركت آماده ارائه خدمات طراحي سايت ارزان با 30 درصد تخفيف ، بهينه سازي داخلي رايگان به منظور افزايش رتبه ها در گوگل ، انواع خدمات گرافيكي و تبليغاتي به تمامي هم وطنان عزيز ميباشد.

براي فراگيري طراحي سايت ارزان مراجعه كنيد

بازدید : 170
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پس در حفظ و نگهداري آن كوشا باشيد زيرا از دست رفتن سرمايه هايتان يعني شكست شما در دنياي اينترنت...

خدمات طراحي سايت ارزان و طراحي وب سايت حرفه اي با كمترين هزينه و بالاترين كيفيت توسط شركت طراحي سايت ايفانت براي اولين بار در ايران ارائه مي شود.

اولويت بندي پروژه هاي طراحي سايت و توسعه آن

قطعا همانطور كه ميدانيد طراحي ارزان سايت يك پروسه نسبتا زمان بر است و از مراحل مختلفي تشكيل شده كه يكي پس از ديگري انجام و در نهايت شما صاحب يك وب سايت خواهيد شد اما براي استفاده از ظرفيت ها و در واقع استفاده صحيح از توانايي

ها و قابليت هاي يك وب سايت ، پس از طراحي و بهينه سازي سايت ( در ابتداي امر بهينه سازي ساختار سايت و آماده نمودن بستر مناسب براي بهينه سازي كامل سايت در زمينه هاي مختلف من جمله محتوا ) خود نيازمند توسعه حرفه اي وب سايتتان ميباشيد. قطعا توسعه حرفه اي و صحيح يك وب سايت نيازمند زمان بسيار بيشتري نسبت به طراحي سايت ميباشد زيرا

طراحي سايت شما قاعدتا يك بار و براي هميشه يا مدتي طولاني انجام ميشود اما توسعه يك وب سايت در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته انجام ميپذيرد آن هم براي هميشه

، نه مدت زماني محدود. در واقع توسعه يك وب سايت محدود به مدت زمان خاصي نبوده و نيازمند تلاش هاي شما به صورت پيوسته و مكرر است زيرا وب سايتي موفق خواهد بود كه صاحبان آن به صورت پيوسته به سمت موفقيت در حركت باشند. يكي از اساسي ترين نكات در زمينه توسعه وب سايت ، اولويت بندي پروژه ها و مسائل مختلف در وب سايت ميباشد يعني اينكه

شما به عنوان صاحب وب سايت برنامه هاي مختلف سايتتان را اولويت بندي كرده و بدانيد كدام بخش را ابتدا بايد به اجرا در آورده و كدام بخش ها و برنامه ها را پس از آن. در اولين قدم اين مهم است كه بدانيد چه كاري داراي بالاترين اولويت است چه كاري در اولويت دوم قرار داشته و غيره.... ، مشكل اصلي بسياري از صاحبان كسب و كارهاي آنلاين اين است كه نميتوانند

ميان كارها و برنامه هاي مختلف خود اولويت بندي صحيحي داشته باشند و به عبارتي تصور ميكنند تمامي كارها به يك اندازه مهم است در حالي كه قطعا ميتوان ميان كارهاي مهم و مختلف ، اولويت بندي صحيحي داشت و سپس اقدام به انجام كارها نمود. اگر شما به عنوان مسئول توسعه دادن وب سايت يك شركت تجاري در حال فعاليت ميباشيد ، بسيار مهم است كه رابطه

نزديك و بسيار خوبي با مدير عامل شركت و اعضاي هيئت مديره شركت داشته باشيد . در نظر داشته باشيد كه ، اولا مديران نيازمند اين هستند كه بدانند شما در حال حاضر چه فعاليتي را دنبال كرده و برنامه هاي شما در حال حاضر چيست ، دوما شما نيازمند اين هستيد كه بدانيد خط مشي شركت نسبت به توسعه وب سايت چيست و به عبارتي از ايده ها و اهداف و نظرات

مديران شركت مطلع شويد تا با استفاده از اين نظرات و اهداف بتوانيد به درستي اولويت بندي مناسبي براي توسعه وب سايت داشته و فعاليت هاي خود را به سمتي سوق دهيد كه به اهداف مديران شركت نزديك شويد.
اكنون ميتوانيد ليست كاملي از تمامي پروژه هاي مد نظر شركت فراهم

كرده و تمامي اين پروژه ها و برنامه ها را با دقت بررسي نمائيد . در ابتدا ممكن است تصور كنيد اين كار شما اتلاف وقت است و هيچ فايده اي براي شركت نخواهد داشت اما قطعا تعيين يك

استراتژي مناسب براي توسعه وب سايت بسيار مهم و با ارزش است زيرا بدون داشتن يك استراتژي مناسب قطعا شما نميتوانيد به اهداف مد نظرتان برسيد. اكنون در اولين گام ميبايست اقدام به ارزيابي برنامه هاي مختلف كرده و ببينيد مهمترين برنامه ها كدام است ؟ چه ميزان زمان لازم است تا

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 10911
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه